Alone in the dark...

Yepp Yepp nu sitter jag igen i mörknet i mitt rum och tänker på livet och allt annat som poppar upp..
men jag ska gå tidigare i säng idag för jag måste få dygnsrytmen fixad. For ca halv 12 idag och
sovde och  vaknade när mikey väckte mig ungefär halv 5, då hade dom andra två redan stuckit.
sedan hängde vi lite i Karis och sedan kom jag hem och gick i bastun. i really needed it. Det blev
så avslappnat att jag somnade i Bastun.
och vad var det jag sa, när jag vaknade så regnade det.. och sedan när vi var i Langansböle
så haglade det.. Och när jag skulle hem slaskade det. Bra att värdret försöker ivarjefall få lite snö lol.
Nu är det 5te December och fortfarande ingen snö.. Vem skall man börja be till för att få
lite snö hit ner till Södra Finland.. 

Men nu skall jag ta och röka en cigarett till och sedan skall jag försöka söka mig till Drömmarnas Land.
es

Kommentarer
Postat av: martina

sv; tack :)

2011-12-05 @ 05:40:21
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se



Postat av: ♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: tack!

har typ nyss vaknat :P

2011-12-05 @ 08:33:40
URL: http://maaliin.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback