Godmorgon.

Godmorgon alla läsare.
Jag vaknade redan 5 idag . Somnade igår på kvällen och sovde bort min spakväll men voi voi har man varit vaken några dagar blir det bara så. Idag har jag redan hunnit Köra farsan på jobb och söka mikey och kört han till Skolan. Hur kvällen slutar är en annan sak. But yeah.. Ska laga ut mig på en tobak snart och försöka lugna ner nerverna lite. Sedan blir det bakning på g. Hur det kommer gå är en annan sak. i värsta fall brinner huset ner. Just my luck atm. Nu hör jag att det börjat regna igen ganska ordentligt. Int undra på att shakki är deprimerade och mår skit för tillfället. det regnar ju bara. Det såg ut att bli en fin dag idag när jag var ut på tobak men tydligen inte, tydligen tycker nån att det borde regna ännu mer. Det har ju bara regnat varjedag hittills.
Nej nej.. Jul utan snö verkar det bli. Det är julafton nästa lördag och jag har int hunnit vara och handla julklappar ens.. Om det blir några julklappar för min del. Det ser int ut så atm.
Men men julen går int ut på att få presenter så ingen ska klaga heller.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback