One day left.

Yeah idag har varit ganska intressant egentligen.
Först när jag vaknade var allt chill, ingen stress eller nått sånt. Telefonen var bombaderad av Samtal och Textmeddelanden as usual. Undrar varför alla alltid ska ha tag i mig när jag sover. Lol. Sedan när jag orkade upp så kom min broidi hit ett varv och jag klippte håret på han , sen skulle mutsi också ha håret klippt. Så det kom lite mera pengar till Nyår. Sedan var jag och träffade Jimmy ett varv med. Sedan kom jag hem ett varv och sedan blev det Karis som gällde. men Före det blev det Alko ( omg jag är orolig för morgondagen ) Sedan blev det att fara till Mikeys och där satt vi en stund o Chillade, sedan drog Mikey och Sami och äta medan jag och Engberg  såg på film. Sedan drog han iväg och köpte Raketer. Sedan kom alla dit igen och vi låg alla och såg på film. Sedan drog vi ut och smällde lite Raketer. Både Sander och Mikey försökte skjuta sig själva, nej satan nog ork dom härja. Sen kom Polisen förbi med. lol. Vad annat.. Jo lek aldrig med Stormtändare i närheten av hår. Haha Sami brände bort en del hår på mig idag när  det härjades lite i lägenheten. Haha. Bränt hår = noice. eller så int haha. Jag såg bara lågan och sen blev det varmt haha. Sedan drog vi till Abc och åt nom nom där. <3  och atm sitter jag hemma och ser på Gossip Girl. Tror jag drar igång en Frågestund i morgon.  får se lite hur det blir .
Love you Guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback