Tired as Hell..

Yeh en dag närmare Julafton igen och fortfarande ingen snö, det slaskade så satan idag i karis men int blev de nå på marken. Vaknade 8 tiden idag och härjade på i stan en stund sedan blev det att fara till läkaren och sedan hem igen. Sen sluta Mikey så drog och plocka opp han och Anna. Så var vi i Ekenäs och cruisade tills Halv 6 och sedan drog vi till Johanna där vi satt en stund och chillade. Satt och spelade Kimble med Martin haha. Sedan drog jag och Mikey till Karis och plocka opp Sander och Engberg. Sedan blev det Cruis och sedan blev det time att fara hemmåt.  Funderar på att klippa mitt hår. But i don't know. Funderar även på att färga mitt hår. Kanske till och med skaffa en till piercing. But i don't know. Det är aldrig bra att jag börjar med någå sånt här när jag haft ångest i stort sett hela dagen. Men men vi får se hur det blir. Annars blir det en film och sedan och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback