I'm Sorry..

Sorry Guys. bad uppdate and that's my fault, but yeah, i'm back. I has been sick all week and yeah that sucks. But my readers are all there Love you <3  I got the Flu and some fever, around 40 degrees and it sucks big time.!!

Alots of things has happen since i wrote here, i'm been in school, doing homeworks and that kind of stuff. Pics will come when i find my camera so hold on guys.  omg, hahah , ja märkte just att ja skriver fel inlägg till fel blogg. vittu haha, de  ska stå typ liknande i båda men an att ja skriver om någå nu haha, Copy Paste in my <3 Men yeah ni got it.

Dåli uppdate och mycket att göra i skolan och Hemläxor, uuuh BAAD, arbetena ha gått ut på att färga o klippa ett hår så man klipper fram färgningen, YEAH jag förklarar i ett annat inlägg bara jag sku hitta min förbannade kamera... bilder får ni med bara jag sku orka ta några,
TÖMT DATORN and yeah, den bara dog en natt, och jag tänkte fyfan om du ger dig nu, så jag försökte å igång den med allt våld och sen så tömde jag den och nu  kan den dö hur den vill. :)

Sjuk ännu och är sjukledig hela veckan ännu så i'm gonna take it easy, och så får man se om Jonas kan komma hit på Fredagen. <3

Got2Go even when you're sick you got to eat.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback