Omg säger ja bara.

OMG hur du orkar säger jag bara.. Jävla attentionwhore och copycat.. Yeah, nu när dte var sagt så, shubaloobaalejj bloggläsare. Igår ar en mycket lugnt kväll, med film mys och snask <3
Sedan idag så har int hänt så mycket mer, sova länge, råkade vakna av att ja smällde till Jonas haha, sen har vi sett på tv hela dagen, först såg vi med Pappa en film och sen såg vi i mitt rum på tv, omg, Sen var vi o cruisa till butiken när farsan int orka fara själv, men men ..
Och sen blev det några kalla i Bastun med Jonas. <3 OMG i love those breezers. And Jonas loves the Beer. haha Can't you feel the love. Igår hade Jag och Jonas 14 månader med <3 I love you boy. <3 men det blit ett annat inlägg <3  Nu ser vi fortfarande på tv melodifestivalen haha och finska programme med och sen så såg vi på Poliisit meed, Haha, knarkare och älgar <3

Men ni ska ha en bra fortsättning på lördagen och vi får snart maten hem . <3

s
tagen med min nya telefon , I Love it 2 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback