Godmorgon

vaknade för ungefär 15 min sen. Farsan ringde och sa att ja sku lägga värmen på i bilen och sånt, och när jag far ut så e de plus grader, ringer tillbaka och frågar varför jag sku lägga på den och sen mitt i allt behövdes den inte på, nej huhhu hur man älskar sina föräldrar idag igen.
en annan dorvel som int tycks kunna svara är Sani hani. han skickar textari och ring och ringt men int svarar hon heller. Sömntuta no.1. Hur ska ja nu veta me viket tåg hon kommer med, satan O_O Halt e de ute med så nej vittu viken dag de kommer bli igen. Nåjå som tur börjar vi 12 idag och slutar 3 halv4.

Men ska försöka börja fixa mig nu ocg sedan försöka få tag i Sani. Lättare sagt än gjort. haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback