disappointed.. tnx so fucking much..

Yeh nu e man hemma igen hos mina föräldrar och just kommit från bastun.. <3 skönt som bara vad. Har kännt mig sjuk den sista veckan och det har äntligen släppt lite, nu har jag bara en fitti hosta kvar </3 När jag drog till ingå på Fredagen fick jag mitt i allt ont att svälja, och det var ju verkligen roligt när man knappt kunde prata eller svälja.. Men men vad kan man annat göra än att vänta ut det.

och från en sak till en annan..
Hur kan du? hur kan du alltid göra mig så besviken på dig? som så många ggr förr? lär du dig aldrig? mitt tålamod har tagit slut sen länge och jag vet inte mer hur mycket jag orkar. Du lovar och lovar och lovar med allt är bara lögner.. När ska det ta slut? har jag orken att göra ett slut på det för alltid? har jag sen orken att gå vidare utan dig? vem vet.. och jag vill inte veta sanningen.. Cuz i'm not strong enough to carry on alone.. but you still hurt me.. Du tar allt för givet och tror jag alltid ska finnas där för dig. alltid stötta dig och stå på din sida.. tyvärr kommer jag int vara det om detta inte slutar snart.. I want to let go <3

e

Kommentarer
Postat av: fia

du e vacker gummsan<3

2011-06-19 @ 22:52:11
URL: http://lediverse.devote.se



Postat av: Anonym

tack :)

2011-06-19 @ 23:40:40
URL: http://franceaemelie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback