I've Been A Good Girl!

Idag har jag varit duktig.
Steg upp kl 5. Ehhe sovde int nått inatt. Såg på Tv tills kl blev 10. Drog till Karis på mat. Sedan via en butik ( inhandlade mycket nya kökssaker idag :D Och sedan kom jag till lägenheten och började städa.
Sedan gick jag till butiken med ett varv i brist på annat.

Annars har det inte hänt så mycket. Mått dåligt hela kvällen.. tack vare en speciell person.. TACK!.. ,,!,,
Gjorde Spa natt a la Yuki I köket haha. Fot bad in my <3 + en bra bok = Finemang. Bra sätt att lugna ner sig på.
Och så drog jag ut i regnet ett varv. långt ut i skogen. Ända till vattnet.. och där släppte jag ut alltihopa. Jag skrek jag grät och var arg. men hur skulle nån se mig där? Det spöregnade och man såg inte längre än 15 - 20 meter tack vare det.  Efter några timmar i ösregnet så blev jag på lite bättre humör och nu har jag suttit i några timmar och jobbat på designen. :) Den börjar bli färdig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback