Nattinlägg ( Grattis btw )

Oh yeah, här sitter man igen, vaken, hela natten och bara funderar och funderar  och funderar.. and so on..
Jag har varit borta de senaste 6 ( ?! ) dagarna. På en liten början-på-sommarlovs-rehabilitering . Har det varit roligt JA, behövdes det JA.. Men men anyway. Nu sitter jag somsagt hemma, ensam, och full med frågor men kommer inte få några svar. så vi får hoppas på att jag somnar före jag blir helt och hållet galen..

Vad har hänt under senaste tiden..
Förra Onsdagen blev jag färdig Frisör. Grattis till mig själv hehe. och det var varmt. eller jaa.. dom andra hade varmt medan jag hade riktigt passligt. Fick helt okey betyg och
Grattis Sani hani <3
Sedan drog jag iväg. och kom hem idag. :D
Bio med de 2 bästa <3 Vi såg POTC 4 . den var helt bra :)
Annars har det bara varit att umgås med de 2 bästa. Shopping och bio och sleepovers <3


Men yeah, som sagt, jag sitter här återigen med 1000 olika förslag till bloggidéer, designer, inlägg och allt möjligt. men jag har inte haft tid, men nu har sommarlovet börjat, ( svårt att tro, kommer inlägg senare om det ) Skolan är slut ( ännu svårare att tro och kommer ta det hårt när det väl faller in, Believe me, Kommer i ett annat inlägg haha )

Damn I really should get some sleep.. <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Tack :D Å grattis till dig också<3 :)

Me mig e de bra, hur e de själv? För tillfälle e ja arbetslös, hehe. Å så har ja en ny tatska :D Bild finns på bloggen om du int ha sett :)

2011-06-07 @ 10:27:28
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: marre

Tack fin blogg är också fin ;)

Ja kommer från Närpes, i sf :)

2011-06-07 @ 15:36:06
URL: http://pepsimaxx.blogg.se/



Postat av: Veronica

Grattis!! =)

2011-06-07 @ 19:50:58
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback