pssst! I love you...

ooh dessa nattinlägg börjar bli det enda bloggen består av. hehe.. kanske man borde skaffa en nattblogg.. Haha skämt åsido.. Men seriöst, vad är det med mig och nätterna.. ingen sömn what so ever , stiger tidigt opp på morgonen men inte blir man trött inte..
Dygnsrytmen går verkligen inte åt rätt håll men vad gör det.. Känner för att skriva av mig lite..

Sitter på balkongen och röker och känner hur trädets löv utanför prasslar i vinden, det låter nästan som om dom vill säga något. Någon hemlighet som du går och bär på..
Idag skrev du till mig igen, igår såg jag dig, såg dig förra veckan med, och veckan före det.. Jag blir helt varm när jag tänker på dig, blir helt flummig när jag hör ditt namn, jag ÄLSKAR när du säger mitt namn, Jag älskar dig.. Ditt mörka hår och dina mörk bruna ögon med ditt underbara leende och din honungssöta röst. Allt är så perfekt. DU är så perfekt.. Men ingen får veta om dig. Ingen får veta om vad vi två har. Nej det skulle bara vara fel. Fel på alla sätt och vis. Vi är två helt olika personer, vi har egentligen inget gemensamt förutom 2 saker.. men det säger jag inte vad det är.. vad skulle människor tro? Du är så annorlunda än vad jag är.. Kanske jag inte alls gillar dig, kanske du bara är rolig.. Kanske jag bara dras till dig för att du är som alla andra, bara lite snyggare, lite roligare , lite bättre.. vem vet.. Usch dessa känslor..


Varför måste allt vara så svårt?

k


Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte bra inlägg!

Fan vad kul det var att ramla in på din blogg via bdb igen :) Vet inte om du kommer ihåg mig men, haha. Vi brukade läsa varandras bloggar typ x)

2011-06-10 @ 23:46:55
URL: http://sweetmysteries.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback