Untouched for the first time.

Yeah, idag.. vad finns att säga om idag..
Jag vakade hela natten steg upp 6 tiden. ut och sola 7 tiden, Det har varit 32 grader i skuggan.. Simmat med Sani <3 Wohoo <3 Skönt värre <3 sen körde jag Sani till Karis skogen <3

Sedan kom jag hem och bara angstat. men eftersom jag lovat att inte ta ut något på bloggen som inte hör hit så har det varit lite inläggstom dag här. Like so many days before. Men i morgon dudes, då kommer det säkerligen komma bilder och inlägg. Måste vara hemma hela dagen ensam och wopidoo..
Nu mot kvällen/natten har jag cammat med Sani Hani och gått igenom bilder <3 MEMORIES <3 Fedt på att bleka sönder mitt hår igen och laga 3 nya piercings. Men yeah. Ska man eller ska man int ? :D

h


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var så lite så =)

2011-06-08 @ 06:44:25
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/



Postat av: Nathalié

Men då, vad gullig du är! Tack så mycket och det samma raring :)



Kramis

2011-06-08 @ 10:48:30
URL: http://yarp.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback