Fuck You and Good Night

Idag tänkte jag att jag skulle försöka fara tidigare i säng, jag var till och med lite trött vid ett tillfälle. men at the moment sitter jag och läser bloggar. Det händer inget för tillfället varken hemma eller på internet så tidigare kommer dt nog bli. Men ska sitta och fortsätta läsa lite till. Sedan har jag blivit beroende av The simpsons igen.
y
Annars har dagen varit helt okey idag, många har sagt att jag varit ovanligt glad idag. Det är ju positivt. Först träffade jag Anna sedan blev det cruis med Mikey och Sander och sedan en liten träff med Johanna med. sedan blev det igen en träff med Anna . Tnx Guys for making my day. <3
I morgon kommer dte vara en full planerad dag så får se om jag hinner klämma in några inlägg överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Vem är inte beroende av simpsons? ;)

2011-11-24 @ 21:22:05
URL: http://adventurelaand.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback