I'll do it for the friendship..

Blev int så mycket uppdateras igår. Men var till butiken och på cruis och
så träffade jag en person jag int haft kontakt med på en tid. <3

Sedan for vi tillbaka till lägenheten och skulle se på film. Vi båda somnade haha.
sedan såg vi på Pirates Of the Carribean 4an och början på Funhouse, innan
vi båda somnade igen. För första ggn på länge har jag sovit under natten.
Sista natten jag tillbringar med dig. Tårarna har fallit enda sen jag kom in hit.
så många minnen... För många minnen...

Nu är kl typ halv 7 och jag skall börja fixa mig och laga ut mig o träffa Dena lite över 7.
Sedan blir det troligtvis Karis några timmar och sedan tillbaka hit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback