Poliserna...

Igår kväll var jag ännu på tobak till Mikey's o satt och tala med han i några timmar.
sen när kl blev ca 1 på natten började ja köra hemmåt. Mitt i allt på storvägen ser
ja hur en lampa börjar lysa o ja tänker att nu måst ja stanna, ringer o
säger till farsan det ( som int hadd bra nerver eftersom ja va 1.5 timme
försenad hem. ) han sa att ja skulle köra försiktigt hem och mitt i allt stänger
bilen av sig helt o hålle för att motorn blivit överhettad
, ja lyckas ta mig bort från storvägen o far in på en liten sandväg,
ja ringer hem o säger de. o Ringer till Mikey för o berätta att ja blitiv på vägen haha..
Sedan kommer de en bil i mörkne o så stannar den ännu till.
O vem är det inte om int Poliserna. Och eftersom min dag redan varit
helt från helvete så tänkte ja ba de här e int vittu sant..
Polisen trodd jag var i fyllan , underårig o med stulen bil.. Vittu dom måsta ha haft tråkigt igår..
Så jag hamna blåsa, sitta och prata med ena o andra gick o sökt igenom min bil..
Sen börja han fråga om ja had körkort o om de verkligen va min bil o ja va såklart rapp i käften..
Sen lämna dom  mig där efter att jag  sagt åt dem att ja klarar mig ca 10 ggr.
Men jag slapp hem ca 2 tiden och låg och såg på tv hela natten.
FML Feelis x3000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback