Slö Humor.com

OMG, fan vad man kan ha slö humor den här tiden på dygnet, åter igen sitter jag vaken på natten i skype, men inatt är det Mikey och Sander i Skype. och fyfan nu sitter man igen och grinar så satan att man int får luft och tårarna rinner. nu sitter pojkarna o har roligt med Pi. o Mikey skicka just en sida med pi med 100 miljoner siffror, och Sander räkna opp de 200 första och orka int mer, hahah. Nog har dom ideer igen.
Idag har jag hängt med kompisar hela dagen, var med Mikey  först och pratade med han om lite saker, sedan plocka vi opp Sander och drog iväg på cruis och sen blev det Tenala och träffa Anna o vara med henne en stund.
Sen blev det Karis igen och där plocka jag opp en annan Kompis :)
I morgon blir det lite andra planer:
Först ska ja städa rummet , ( brukar aldrig bli så ) Sen ska jag träffa några kompisar ( om jag hinner ) och sedan blir det en liten tur till Hangö. ( det enda som verkligen är planerat )
r
Sanders fina bild till Mikey när han int satt på Micken i skype.
Annars har jag många bilder jag tagit från minecraft idag med. Idag blev det mer byggas och sen blev det jul där när Sander la snö äverallt. Tror julen kommer tidigt iår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback