Sorry guys

Sorry for the bad uppdate. Men det blev som det blev. har inte mått bra. Veckoslutet blev int alls som planerat men det blev lyckat ändå. Det finns inte ord som beskrver hur mycket ni betyder för mig <3
Fredagen - Cruis med Anna, Mikey o Sander. Sedan skulle Anna på fest så vi förde henne dit och for på cruis igen. Sen sökt vi henne några timmar senare. Och jag kom hem ca 5 tiden den här natten.
Lördag - Det blev ingen julöppning detta år för min del. Voi voi.. Sedan drog jag 4 tiden ut till Karis och härjade med Mikey o Anna. Sedan träffade vi Robin ett varv med . Och sen blev det cruis en stund med Mikey, Engberg o Sander. Voi voi Shell ftw igår när Engberg kasta vatten över sig själv. Humöret var inget vidare på nån egentligen Vädret var inget vidare heller.. och kramar ha man fått hela dagen av i stort sett allihopa. Lol vike kramKalas det blev igår. Kom hem halv 7 tiden typ. Lol  jag älskar min dygnsrytm.
Söndag - Idag då.. vad kan ja säga.. förutom storm e de ute. sån satans storm. Musiken dunkar i öronen och jag funderar på att fara ut o köra = världens dåligaste ide med tanke på vädret.
Jag tänkte försöka få svar på alla kommentarer idag. Frågan är bara vad jag ska göra idag egentligen.

Hjärtat säger en sak men huvudet en annan sak..
Jag vill men ändå int, men jag måste men kan ändå int..
Varför måste du fara.. Varför lämnar du mig här..
It's just time 2 let go.. Time for a change..
But the real question is. Am I Ready?

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-27 @ 20:26:28
URL: http://missalicia.se



Postat av: Jennifer

Låter som en mysig helg trots allt! :)

2011-11-27 @ 23:50:53
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback