I Fell In Love..

s

Du måste erkänna dina känslor för att kunna gå vidare.

 


What if i can't do it? What if it's just not that simple..
Love is so complicated.. Jag undrar bara.. om kärlek är till för alla på jorden
Borde de inte vara det enklaste som finns då? Varför måste det vara så komplicerat?
varför kan inte man bara kär i 1 person.. 1 Soulmate.. Jag tror på att det finns en själsfrände för alla. Men jag tror inte att man lever livet ut  med den bara för att den är ens soulmate. Man kanske redan har träffat sin soulmate och det har bara inte funkat.
Who knows..

Det finns så mycket för tillfället som jag bara sku vilja släppa ut ur mig men det tycks inte bara gå. så mycket som bubblar på insidan , som vill ut. Är det så svårt verkligen att öppna sig helt och hållet, för en människa man älskat i flera år.. Varför måste det vara så svårt? så många frågor jag skulle vilja ha svar på..

I don't know what i'm doing.. But i know it's wrong..
but in the end.. I know exactly what i done.. And even when I
realised it was wrong.. I continued.. And fell deeper and deeper.
And now i'm stuck.. And i can't get out..
Cuz I Fell in Love..
<3

s


Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv; tack så mycket! ^^

Vi använde after midnight, manic panic! :)

2011-11-05 @ 18:17:29
URL: http://aallyy.devote.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback