Chill Veckoslut

Det kommer bli ett helt chill veckoslut verkar det som. Lite för chill för min del but yeah.. What ever..
Idag har jag hängt med några kompisar under dagen och nu sitter jag och väntar på mat. Det blir kyckling klubbor och Ris med currysås. Nom Nom <3

a

Senare blir det väl film för min del. Vet inte ännu vilken jag ska se. Kom med förslag mina kära läsare. <3

Idag fick man även veta lite nyheter med, jag vet int ens vad jag ska säga om dom.. Jag visste om det men är ändå chockad haha. But yeah, Det bar godanyheter ivf ;) Haha. Sanningen kom ur oss båda kan man säga.

If I get your smile, I don't need flowers.
If I get your voice, I don't need music.
If you speak to me, I don't need to listen to any body else,
If you are with me, I don't need the world.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback