Fucking Great News!

Yeah you heard me! Ni kommer kanske få se den nya designen idag ännu, dvs om jag ork lägga in den eller om jag fixar på den ännu en stund. Who knows?  Do you feel lucky? Well Do you?
Atm är det storm utanför och man är rädd att taket ska flyga iväg.

Vad har hänt idag då.. Har varit med några underbara människor och haft en helt okey dag, fast det blev lite breakdown ett varv, Sedan blev det GirlsTalk i min bil i mörknet igen haha <3
I just Love it <3 And i Hope you do it too! <3

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om i bloggen för tillfället men vet inte bara när jag ska få tid till att göra det..  Kanske i morgon. Vad jag själv vet om skall jag Vara i Karis i morgon lite före 8 eller något sånt hah <3 och sedan kvart före 11 i Ekenäs <3 men nångång däremellan skall jag nog hinna klämma in några inlägg. Det känns som jag sku ha fått tillbaka blogglusten av nån andledning. Känner mig inspirerad av så mycket för tillfället.

Sen the bad news.. Eftersom det finns bra nyheter måste det finnas dåliga med. Jag är fortfarande utan dator. Och fan vet när jag får en ny. Jag söker som en tok efter en ny dator men det finns inte en sådan jag vill ha.

Atm sitter jag och leker med designen ännu, skall försöka få allt det där basic att funka innan jag consider att lägga in den. Har fått så många kommentarer om den där designen att det blev lite pack o på att börja avsluta den. Den är helt annorlunda emot vad mina förra designer har varit. But yeah, it's a new start coming up,so it's time 2 refresh almost everything in my life. A few friends will hang on but the rest of the shit is soon out of my life.. det blev ett lite längre inlägg med märker jag, But i know you <3 it .

d sleep tight <3


Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Tack :)

2011-10-19 @ 12:53:59
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Malin

- tack =)

2011-10-19 @ 15:46:35
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/



Postat av: Cisha

Svar: Tack, hihi :)

2011-10-19 @ 17:33:47
URL: http://cisha.blogg.se/



Postat av: aaaaaaaaaaaaaannaaaaaaaaa

ofc i love it, i love u <3

2011-10-19 @ 18:16:21



Postat av: Jennifer

Wiiiie :)

2011-10-20 @ 18:28:30
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback