Strömavbrott. Good(F)Morning

Yeah, vaknade av att min telefon hade lågt batteri. lade den på laddning (trodde jag) o sov vidare, sen pep den igen, Och sedan börjar ja gå runt i Huset med Laddare och Telefon men nej, först trodde jag att det var telefonen det var fel på. Men sedan när jag började kolla runt hade allt stannat, så jag tänkte att jag skulle gå i duschen under tiden tills strömmen skulle komma på. och Så gick till badrummet och knäppte på lampan, och ställde mig framför spegeln. och då blev det lite wtf moment haha, Hur fan kunde lampan lysa om strömmen farit. Men den hade just då kommit tillbaka . Lucky me.
I'm 2 old for that shit, haha ,och jag som läser dags tidningen så gott som alla dagar, hade inte märkt att det stod i Tidningen att strömmen skulle vara borta..

Men idag skall det väl bli en lika rolig dag sm igår. :D
Igår var det myky roligt som händ, Hängde med Johanna och Mikey, och en annan till. Sedan träffade jag Anna med <3 och sedan fick jag träffa en person till som var från Vasa. :D
Vi cruisa en stund, såg på ett avsnitt av Walking Dead(?) och sedan skulle vi till Salo McDonalds. Vi tog oss dit och åt där och allt var frid o fröjd, Men på vägen tillbaka så började det Åska. <3

Sedan blev det Ekenäs för min del när alla andra stannade i Karis.


मैं तुमसे प्यार करता हूँ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback