the weekend is over dudes..

yeah.. detta veckoslut har varit helt jees iofs..
På Fredagen var det Tenala, Karis och Ekenäs som gällde.
 Lördagen spenderades i Karis och på Söndagen var det Tenala och Karis som var the hot spot.
But yeah what else..
Av nån andledning tyckte jag att fredagen var jävligt lång, men sedan när jag vaknade upp på Söndagen visste jag ändå int vart veckoslutet egntligen tagit vägen. Och tack vare nån har jag blivit addicted till Sudoku igen . Tack Anna ;) <3

Why is Monday so far away from Friday? And Why is Friday so close to Monday?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller helt med dig.

2011-10-18 @ 18:53:12
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com



Postat av: anna

tihiiii <3

2011-10-18 @ 22:14:41




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback