OjOjOj <3

Veckoslutet i korthet. Yeah what can i say.. Det har varit ok, en av de bättre veckoslutena fast det ändå har varit för jävligt några ggr med..

Fredagen - Var med Tommi , Chrisse och Anna. Cruisa i stan och Karis. och sen blev det lite problem i Hangö.. but yeah.. we made it. Sen körde ja pojkana dit dom sku och sedan blev det Tenala för min del. Jag o Anna satt och pratade i ungefär 3 timmar. I know it's awesome! och sen när vi skulle starta därifrån Startade inte bilen. I KNOW, IT'S AWESOME! så jag o Anna gick i kolmörker 1.5 km. lerväg ännutill men underbara vattenpölar <3
Fick sova i Annas Sköna HotellSäng istället <3

Lördagen - Får igång bilen och skurrar iväg mot Ekenäs igen. Tvättar bilen och far och hälsar på Farmor och sitter där och pratar om livet. Drar lite senare Och plockar opp Chrisse och Tommi och Anna, och drar vidare till Karis, och hänger med Mikael och Johanna. och sen sover över där. Int så mycket sovandes för min del men det var fedt roligt där <3

Söndag - Försöker sova så gott det går. Sedan mat i Hese ( jag typ bor där anyway så ) och sen köra hem Anna <3 och sen härja vidare på stan med fjantarna <3
Sedan drog jag hem före 9 tiden = OMG.  och sen blev det skön Bastu och sedan somnade jag direkt. Så därför svarade jag inte mera på sms ni som skickade  lite senare ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Min säng e så sköön ^^ i know, IT'S AWESOME! :D love you <3

2011-09-20 @ 10:23:03



Postat av: Jennifer

Lät som en trevlig helg! :)

Kram

2011-09-20 @ 15:44:18
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback