1sta April - Veckoslutet

Yeah nu är det ny månad igen då. Idag är det 1sta April och jag har varken blivit utsatt för nått skämt eller gjort ett skämt på nån. Veckoslutet har varit chill.

Fredag - Kusk. Var och simmade med Veturi , åt pizza och sedan blev resten av dagen chill. Sedan plockad jag upp aspen och Fredde och vi cruisade en stund. Sedan Plocka vi opp Sani hani <3 <3 <3 och cruisade runt hela kvällen. Sedan började vi dra oss hemmåt och vi var hemma redan 11 tiden.
Lördag - Var det kalas i Kimito som gällde. så vi drog dit på kalas till 1 tiden och sedan kom vi hem igen mot 4 -5 tiden. Så var vi och äta till Harold's och sedan när vi kom hem till Freddes somnade jag så mätt som jag var. Sovde tills kvällen och efter att jag orkat upp igen så låg jag och Fredde och såg på tv resten av kvällen.
Söndag -  Idag vaknade vi tidigt as usual. SOlen sken och det var varmt ute. Vi drog till stan ett varv och sedan hem till mitt. här såg vi på en film och sedan hade det mitt i allt börjat snöa. Jippie -.- så drog vi till stan och var där en stund och sedan kom vi hem igen. <3

Nu atm ligger jag och ser på en film och ska så småningom fara och sova så jag orkar stiga upp tidigt i morgonbitti.
Hoppas ni haft ett bra veckoslut! <3

Kommentarer
Postat av: manda

sv: det var en nära kompis som tyvärr valde att ta sitt liv för två månader sen. fortfarande ganska jobbigt att prata om...

2012-04-01 @ 22:28:45
URL: http://mandacarlsson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback