Easter Weekend. Easter Inspiration <3

Yeah, nu är Påsken Slut, Så nu kan man återgå till det normala livet igen. Påsken har varit Awesome. Friends Alcohol, Cross, Cruising, Bruses and Kimito. Det har lätt varit bästa påsken ever.
Torsdagen - Lördagen blev det Trollböle, Lördagen - Söndagen blev det Kimito
och sedan söndagen till Måndagen blev det Österby.
Torsdagen var jag o Freddy på Cruis och jag drack och han körde, och sen på kvällen for vi hem. Sedan Fredagen var lång som bara vad, vi cruisade i stort sett hela dagen och var långt in i skogarna haha, sedan mot kvällen var vi till Långstrand och hälsade på en typ. Sedan lördagen vi till Stan med Jessica och sökte Påskägg haha. Vi var till Alla butiker och sökte och i Sista hittade vi . Sedan drog vi till Kimito och hälsa på Kenneth. Där fick pojkarna leka med Hans cross och sedan spenderades kvällen av att bara slöa, röka vattenpipa, dricka och se på tv. Sedan Söndagen fick jag fixa crossen så pojkarna fick fortsätta leka med den. Vi skulle starta runt 2  tiden men vi kom därifrån runt 7 -8 tiden. Sedan drog vi till Ekenäs och var hos mitt runt 10 tiden. Måndagen blev lite lugnare och vi låg och såg på några filmer hos mitt och sedan blev det att fara till stan ett varv och resten av dagen har det cruisas runt i skogen igen och  bara tagit det lugnt.
dddd
dddddddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback