I'm so sorry

Yeah , igår blev det inge bloggandes, Nerverna var slut helt och hållet och så vidare. 
I veturi var vi till Yle och var på studiebesök där, Gick runt i alla byggnader och såg in i alla rummena. Såg x3m's crew där med, and it was awesome <3 Sedan var vi till Böle tågstation och åt och sedan kom vi till Veturi med 2ans tåget. Sedan blev det cruis med Fredde och safari senare på kvällen och det slutade med att vi glömde klockan och kom hem närmare 12 tiden.
Idag var det städdag, och jag fick vara i Köket och jag laga " hotter that hell " och sedan har jag skrubbat golvet i kreativa rummet och jag fick konstigt nog bort dom där målfläckarna som inte kunde tas bort.. Lol.
Sedan blev det att fara till Ekenäs och sen till Karis eftersom jag helt hade glömt bort att föra intyget till Arbetskraftbyrån.
Nu atm sitter jag hemma och väntar på att Gullungen ska komma o hämta mig så blir det att börja ta.! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback