it's Raining

Skall rikit snart börja laga iväg mig till Karis och börja jobba haha. Natten givk precis som alla andra nätter, somnade tidigt, vaknade under natten och vaknade före klockan, och somnade om.
Som om inte min dåliga nattsömn skulle besvära mig så har det även börjat regna. igen.. Det spöregnade för några timmar sen men nu kommer det lite lättare ner. Och vi som troligtvis skall ut och cykla idag . Woho. you just gotta love it. Men nu måste jag börja engagera mig lite, för detta kommer bli en så tråkig dag...

Ha de bra <3

Kommentarer
Postat av: Nayomi

jo tack, det är fint här med :D suger att jag måste jobba kväll bara.. men i morgon är jag äntligen ledig! jobb tar all kul tid ;P

2012-04-26 @ 11:00:56
URL: http://nayomi.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback