One more day

Yeah, idag var det like i said boring.. Efter veturi blev det bättre väder och allt blev bättre för jag skulle träffa Anna <3 Så vi cruisa runt och så, lite ångest var med hela dagen men den gick att bearbeta. I morgon är det Fredag igen då. Skönt <3 på morgonen blir det bowling sedan skall jag hinna på tobak med en kaveri och efter det hänga troligtvis med Anna <3. Sen vid nått skede kommer Fredde till Ekenäs med <3
Men nu får det lov att bli godnatt för min del. orkar inte vara vaken längre. ( usch jag somnar tidigare och tidigare för varje dag och det påverkar mig både fysiskt och psykiskt om dagarna. )
Men hoppas på att jag skall orka bättre i morgon <3
Love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback