Tomorrow's gonna be hell!

Denna text passar så bra in på mitt liv atm, Speciellt inför i morgon.
Cuz I have to experience one of my biggest fear in my whole life..
And i'm so fucking scared..But..
dddd.
Nu måste jag börja packa för morgondagen. Drar till Åbo för en natt och kommer hem på torsdagskvällen. Jag ser inte alls fram emot det och skiter det sig kommer jag hem igen till Ekenäs direkt. Men jag ska försöka stå ut så länge jag bara kan, jag har ju mina bodyguards med mig haha. Skämt åsido. Men som sagt, Det kommer vara ett rent helvete i morgon och överlever jag i morgon i Åbo så kanske jag till och med överlever Torsdagen där. Fast det kommer vara Pain in The ass.. But yeah, you gotta do what you gotta do.
Försöker peppa mig själv till att jag klarar av det här.. Det är bara en natt i Åbo..
men det är svårt.. Cuz i might not be ready...
rrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback