Veckoslutet börjar ta slut

Yeah så var detta veckoslut snart slut. Fredagen var jag till Tenala och sökte
Fredde och sedan drog vi till mitt och såg på en film och sedan somnade vi båda.
Lördagen var vi hem till Freddes och äta och sedan på Kaffe till slottsbacken.
After that var det cruis en stund och sedan till Trollböle och ta lite.
Sedan Idag så har vi varit till slottsbacken och bytt till sommardäck på en bil och jag fick rada ved eftersom hela stapeln hade knuffats omkull. Efter det blev det Cruis i stan och nu sitter vi här hos mitt och ska börja se på film.

Bloggningen har inte varit så häv nu under veckoslutet när jag inte haft igång datorn. Har inte haft nån lust eller inspiration heller, Men det kommer jag ha tid med under nästa vecka. Då ska jag se om jag hinner få nån ändring i designen och sånt smått och gott .

Kommentarer
Postat av: mimedus

svar: okaay, jo ja brukar också vara in på weheartit och kika om ja vill bli inspirerad :D Jag bor i Ekenäs sen 5 år. :D dudå?

2012-04-15 @ 22:51:30
URL: http://mimedus.papper.fi



Postat av: Jonnie

haha ja visst e den cool :)

2012-04-16 @ 00:17:12
URL: http://www.Alwaysfabulous.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback