Godmorgon!

Yeah, nu skall jag börja göra mig i ordning för Boo boo bear är snart påväg hitåt och plockar upp mig. Igår spenderades kvällen i Kimito med shakki, De andra målade huset medan jag och Jessica var i Häst hagen med Jaakko och härjade på. Senare mot kvällen så blev det att sparka fotboll haha. Fyfan vad ont jag har idag.  Haltade redan igår. Voi voi. Sedan blev det att försöka se på hungergame igår. men det sket sig eftersom jag somnade. Lol. Men nu måste jag sätta lite fart på haha

Love you guys <3
 

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Tack sötis :D

Svar: vasågo ^^Tyvärr kan jag inte gå in på din blogg och svara eftersom datorn tycker att din sida innehåller skadlig programvara. :/
allt bra? :)
Yuki Yoursic

2012-08-10 @ 11:03:31
URL: http://mmeeli.se



Postat av: Sara Ekman

Bra bild! :)

Svar: jepp :)
Yuki Yoursic

2012-08-13 @ 10:29:52
URL: http://aamaziing.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback