Home Again!

Yo, Nu är man då hemma igen. tänkte fara via Apoteket efter mina piller som skulle komma idag. Men dom sa att de först kommer efter 1 tiden.. och det kunde dom inte säga när jag ringde och beställde dem.. Nåjoo. Igår var det helt awsome i kyrkslätt och vi cruisade runt i byn och sedan blev de Mc Donalds som gällde sedan drog vi till Sani hani's och Drack någå nami  och sedan såg vi på två filmer innan vi till sist somnade haha. Sedan var det bara att stiga upp i morse och jag hade mitt i allt en hund brevid mig som gnydde och hade sig. Eetu <3 Sedan medan sani drog till tåger var det time for me att komma hemmåt. I detta underbara finska vädret = det regnade som bara vad. lol.

Så nu sitter jag hemma och ser på en film : The rum diary. och skall försöka engagera mig i nått snart. 

Söpö Pupu <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Så underbart söt bild :3

2012-08-23 @ 18:11:57
URL: http://ninelle.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback