Shopping Mainiac Day 2 !

Yeah, idag började dagen helt bra, tog det bara lugnt och drog till stan. Träffade Jessi o Carola där. Så var det shopping på gång några timmar. Hittade 11 nya nagellack igen.. och sedan 5 böcker. plus två ljusglas.
Sedan blev det kaffe i Trollböle och sedan kom jag hem. Sedan tog det inte länge så sprang jag på motionscykeln här hemma medan jag såg på film och efter det blev det att dra ut på länk. oh yeah jag tror att jag är sjuk. så som alla andra när dom fick veta att jag var ute och motionera.
Efter att jag kom hem efter länken så blev man sittandes på pryltorget på facebook och där hittade man ytterligare en bok som man var och söka. Stod och pratade med säljaren i 1 timme innan det blev dags att bege sig hemmåt haha. Så nu är jag hemma igen med min bok och skall lägga mig och börja läsa i den.

I morgon kommer troligtvis bilderna på nagellacken upp och allt annat vad jag shoppat. och lite inlägg över veckoslutet eftersom jag inte har tid att blogga på veckoslutena. Sedan blir det att fixa lite andra saker och tillsist bege sig till Kimito as usual. <3 Men mer om det i morgon. Kommer bli en såndär halv stressdag i morgon men det skall nog gå bra.
Remember i love you <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback