Skating Freak and Shopping Mainiac!

Yeah, skulle snabbt in till stan eftert att vi kommit hem från Lojo, som var helt fucking awesome <3 Synd bara att mina solglasögon gick sönder. Men det slutade med att jag gick omkring i alla Affärer i Ekenäs och shoppade loss. Köpte 2 nya solglasögon, smink, 11 nya nagellack, 4 böcker ett halsband och en dricka plus några andra småsaker.

Sedan blev det att fara hem och sedan blev det att fara till trollböle. Där spenderades några timmar med kaffe och allmänt chillande på balkongen innan man kom hem med ett par gymnastikskor. Tack Jessi <3 . Sedan blev det att se på film och jobba smått.

Love you all , guys! <3 
nu blir det att svara på kommentarer och fortsätta se på film. 
Men först ut på en smoke.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojo, det var många nagellack! :D Men det är bra, man måste ha många att välja mellan så att man hittar perfekt nyans! xD Haha!

Svar: Okej, men kanske vi kan träffas nånting i helgen då? :) Haha, jag är så trött på kvällarna efter jobbet, men klart det går då också om det passar dig bättre..:P Kram!

Svar: haha , det bästa är ju då att jag var efter 11 nya nagellack idag igen haha :'Dkanske det ^^ vi får se haha :)
Yuki Yoursic

2012-08-15 @ 19:44:55
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback