Storstädning.

Yeah, var ute hela natten till halv 4 och såg på stjärnfall. I södra Finland kunde man se runt 60 stjärnfall i timmen och det var så rofyllt och sitta mitt i natten i mörkret och bara se runt sig. Härligt.
Just nu sitter jag hemma och funderar lite på vad jag ska göra. Vissa skolor börjar idag så finns inte så mycket socialt denna tid ännu på dygnet. Men tror faktiskt att det får lov att bli storstädning av rummet idag. Rensa ur garderoben och slänga allt gammalt skräp och så vidare.
 
Får se hur mycket uppdateringar det blir här idag eftersom blogg.se's databas är på underhåll ännu en gång.. Så det blir att kolla igenom Bloglovin och alla kommentarer osv med idag. Men först blir det time for a smoke. 
Hoppas ni har en underbar dag <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Äsch, jag hade ju också tänkt se på stjärnfallen men det glömde jag bort..:/ Jaja, inte mycket att göra åt det nu längre! :)

Svar: Tack snälla du! :)

Jo absolut! :) Hur ser dina dagar ut då? Jag jobbar, men på kvällarna efter fem/sex och sen på helgerna förstås så har jag ledigt. :) Kram!

Svar: haha, så kan det gå. :)I morgon skall jag på dagen till Lojo annars så har jag inget för mig fören torsdagen som jag far till Kimito på kvällen nångång . men är tillbaka i ekenäs på fredagen :D
Kram
Yuki Yoursic

2012-08-13 @ 17:53:06
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback