Long time no see!

Så var det dags igen att hinna uppdatera bloggen när jag är hemma i stan.
Kommer troligtvis vara hemma hela veckan. Kommer försöka få upp bilder till bloggen nu denna vecka. 
Hela veckan var jag i skären as usual. Love you boy <3 och snö har det kommit med, helt tillräckligt.. Skytte morgon blev det med för min del mittåt veckan ( otroligt nog orkade jag stiga upp på morgonen och joina dom andra.  Annars har jag rett upp mer i stugan. så som köket och extra rummet. Det är intressant hur saker rymms bättre bara av att  plocka om sakerna.
 
Veckoslutet var helt chill med :

Fredagen : snöstorm. Skulle upp till Ekenäs men det gick inte eftersom det snöade och var stormvarning. Kom ca 60 cm snö på några timmar. Fun fun. Benne hade ju kul i varjefall med att se mig gå i drivorna. Fick tömma båten på snö med med snöskyffeln ( intresting feeling ) sedan när vi skulle upp till stugan så gick det ju verkligen bra eftersom jag skulle gå först hade skyffeln med mig för att underlätta det lite. så snubblar Benne omkull och drar omkull mig i snön. Usch vad jobbigt det var att försöka slippa upp därifrån. Sedan var det bara att gräva gångar till utehuset ( som det var btw snö på ringen till och med Älska otätade hus <3 ) vedbodarna och båtarna.

Lördagen: Så hade vädret lugnat ner sig så jag slapp upp till baggö. Där var min bil insöad och omringad av nästan en meter snö plus några snövallar av plogningen. Fick hjälp av en sjäbevakare som kom med traktorn och grävde fram bilen min ( LOVE YOU! ) Sedan spenderades resten av lördagen med Hector och cruisade överallt.

Söndagen : Spenderades med Hector igen. Fun guy you know. Vi chillade och senare drog vi till Bjärnå och träffade Anttu och Jaan där och tog en kaffe med dom. och nu är jag hemma och skall börja sova , för i morgon kommer det bli en jobbig dag.
 
Ojdå det blev ett lite längre inlägg. 
Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback