Arbetsansökan och Stickningar

Yeah nu dag igen och allt har gått bra . Det är konstigt hur allt på sista tiden verkligen gått bra.
It's like omg. För tillfället sitter jag och gör arbetsansökningar och hoppas jag verkligen får det
här jobbet. det skulle sitta ganska så bra. Före jag börja med ansökningarna har jag hittills bara
sutti och ärmt mig vid brasan och sedan suttit och stickat på min halsduk. Snart blir det mat och
jag känner korvsås doften ända hit från köket så man blir bara hungrigare och hungrigare destu
längre man sitter här. Men snart är dte mat så man överlever nog en stund ännu. Sedan mot eftermiddagen blir det mer kreativt att göra och efter Loket så blir det att träffa <3 igen . <3
Cya <3

Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Tack c:

2012-02-01 @ 10:03:54
URL: http://bimbolie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback