Awesome Weekend Again

Fredagen spenderadets i Österby med myspys och film, bastubad och dricka <3 och Lördagen spenderades i Trollböle och senare mot kvällen blev jag kusk och cruisa runt med Lina, Mats, Aspen och Fredde. Sedan blev det hem till Trollböle igen och söndagen spenderades i stan med gulle <3 Vinterspektaklet och sedan helt random ut och gå. Sedan en sväng till Slottsbacken på bulla <3  Sen trollböle igen o där blev de mat och sedan somna vi båda och vakna upp några timmar senare. resten av kvällen blev det music som gällde och nu ligger jag här och ska ut på en sista rööki innan det blir sängen för min del.

skall se om jag får nån alone time i morgon här så ska jag kanske försöka skriva av mig lite, men det är lite saker som tvinnat på i mitt huvud den senaste tiden och kanske det blir lättare om jag går ut det på nått sätt , men tnx till dom som finns där för mig atm, och stöttar mig igenom det här.
Men om 10 dagar så kanske int bara mitt liv förändras utan även ditt.. But what ever happens that day , we still have each other <3

Vad annat, jag ska försöka få håret klippt och färgat denna vecka med, och funderar på att ta en spa dag/ kväll helt för mig själv <3 känns som om jag behöv en liten Paus från allt och bara varva ner, fundera på allt och komma på en lösning.  Men men veckan är öppen än så länge, inget speciellt inplanerat förutom spa dagen och att veckoslutet kanske spenderas i Kimito. <3

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: min dag har varit braa :) själv då?

Jag ska kanske också mot kimito i helgen, haha :D

2012-02-27 @ 11:14:05
URL: http://malhel.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback