It's Friday!

Fredagen började bra för mig, Hittade nästan ett  helt paket tobak i en gammal uppare. Noice noice. Sedan kom vi hit till Veturi och skulle o skrinna men isbanan var ständ så vi fick gå i 1.5 timme i Karis istället. Atm sitter jag och hans och härjar med våra power pointar om oss själva. Snart ska jag fara och fortsätta i wc'n. Igår blev det bara ett snabbt inlägg på morgonen för åter igen kom jag hem 1 tiden på natten tack vare att vi somnade i Trollböle haha. och sedan var ju vägarna så bra plogade att man nästan kunde köra där. Borde skaffa terräng bil åt mig. <3 Idag blir det nog helt chill dag med boo boo bear, i morgon blir det vinterspektakel dagarna och sedan blir det säkert att dricka på lördag kväl. får se lite .
Men nu skall jag fara och aktivera mig.
Cya <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack så mycket!

Vad gör du?

Kram

2012-02-26 @ 20:06:50
URL: http://sandrasrum.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback