Today - 28 Februari

Yeah what about today, dagen har gått snabbt. Var till Veturi. skulle inte ha vaknat i tid om int Mathias sku ha ringt lol, så drog till hans på morgonen. Så for vi till Karis och där har jag städat och torkat ytorna i Wc'n sedan skissat smått och skruvat upp hängare och spegeln och så vidare. Sedan har det snöat ca 15 cm me snö så det blev ut och skotta snö. Sedan har jag målat vidare på olika saker och varit allmänt social på det finska språket . lol.  
sedan drog jag och Mathias till Ekenäs och plockade upp Fredde och så drog jag och Fredde på Shopping runda igen. Jag har shoppat för  ungefär 600 euro sen jag börja i Karis. Rahaa tulee ja rahaa menee! Mutta elämä on. Lol. Men men bilder kommer väl i morgon
kanske om jag hittar kamerasladden.
Efter shoppingen drog vi till Freddes och såg på tv och lyssnade på musik och såg på foton. <3
And from one thing too another..
ncgv
oh really.. dream on boy.. Det är nog allt jag kan säga, Efter det helvete du tog mig till och höll mig där.. så tror man ännu till att jag skall komma tillbaka.. Nu när jag kommit bort från skiten och gått vidare och hittat kärleken <3 yeeah right, Maybe you will be back, but i won't.. i got a new life.. and i'm sorry but you are not included..


And back again.. Har legat och pratat med Cody på Skype och  nu blir det en sista tobak och sedan blir det sovdags så jag vaknar i morgon i tid.
P.S I love you Honey<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback