Day 2 - still wonderful

Yeah, nu var dag 2 avklarad. Denna dag gick jävligt snabbt tyckte jag, fick laga mat idag igen, Idag blev det Kyckling gryta typ. och alla gilla den. Till och med jag gillade den, och med tanke på vissa ingredienser så var det verkligen wow. Jag har aldrig gillat varken zuccini eller svamp och  det sjönk rikit bra. Annars har jag suttit vid datorn med Powerpoint igen. och så var vi ut och gå. Sen fick vi fara 3 tiden och då for jag till Mikeys och där har jag varit med Jesse o Mikey största delen av dagen. 
Humöret är en helt annan sak.  Morgonen började med tårar, sedan blev det lite bättre, sedan har jag haft smått ångest och panik under dagen som blev värre mot kvällen. Sedan drog vi till Abc med Mikey och satt där och chillade tills nästan 11. sedan satt vi utanför hans och rökte. Så det blev en lite senare dag idag. Jag går själv på övervarv atm och vet int hur jag ska kunna sova inatt nått. I morgon blir det troligtvis Hangö efter Loket.

Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Tack vad snällt ^^

Ja men visst är han underbar =3

2012-01-19 @ 13:40:50
URL: http://dinn.blogg.se/



Postat av: jennifer

Kycklinggryta <3.



Minns du receptet?

2012-01-21 @ 12:17:25
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback