It is Friday.

Yeah, nu e det fredag igen och jag har orkat mig upp från sängen och skall börja med dagens sysslor, reda upp lite i rummet och försöka få Anna hit haha <3 Idag måst jag via karis ett varv med kom jag just på. men nog ska jag hinna med det ska vi hoppas haha. Eftersom dagens planer sket sig helt och hållet så wohoo.. i just hate when you always do it.. o då e de verkligen  alltid.. men det visar ba hur myky du bryr dig egentligen.. vad du tycker att är viktigare. voi voi.. när du inser vad du egentligen gjort och märker att du inte kan få mig tillbaka kommer du kanske förstå allt som jag sagt åt dig.. som man brukar säga, you don't know what you have until you miss it..  men nu måste jag börja fixa med allt så jag kan få allt gjort.  <3
Cya <3

t

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Ja vet int, på lörda ska ja i alla fall klippa momi å mofi, å på lördan senare på kvällen ska vi kanske ti älsklingens kaveri på ett glas vin eller någo sånt :D va ska du göra? :D

2012-01-13 @ 12:06:59
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Sara

Usch, att människor alltid ska ta en för given.:/ Men hoppas att det blir bättre, annars tycker jag i alla fall att du är värd bättre!:)



Svar: Tack så mycket!<3 Jo men klart man tar åt sig till sist..:/ Joo, om jag inte skulle trivas här vet jag inte om jag skulle orka stanna här heller!:P

2012-01-13 @ 19:23:26
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback