Deleted Feelings - Sent nattinlägg

Nu har bloggen fått stå igen. but yeah, Idag har spenderats med Anna ända sen hon slutade, och roligt har det varit med hela dagen haha, tiden har bara flygit förbi. och så gör den även nu, Senast jag kollade på kl var den halv 1, nu är den snart 4. Sömnrytmen börjar gå åt de sämre hållet igen. men men what can you do about it.
I morgon måste jag få allt fixat i rummet, och sedan måste jag även fixa andra saker. Och så får vi hoppas att jag har lite bättre nerver i morgon med, Men nu måste jag försöka få lite sömn ivf. Men jag fastnade i Tumblr igen haha.
Love You Guys <3
uy


Yes please.. I might be over you, but i still have all the memories..
the memories that once made me happy.. are now slowly
killing me inside .. and it's fucking painfull..

Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Tack!

Jo visst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig =)

2012-01-10 @ 06:53:20
URL: http://dinn.blogg.se/



Postat av: Emelie Bohlin

hej , allt bra? :)

2012-01-10 @ 07:02:20
URL: http://emeliebohlin.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback