Spa Time! at the hotel. DaaH

Yeh sorry för den slöa uppdateringen men  jag är inte hemma för tillfället. jag drog tidigt i morse iväg hemmifrån och tog in på hotell.  Tänkte ta och börja nya året med några riktiga spadagar. Kände att jag behövde bort ett tag så packade klädväskan och datorn och drog iväg med taxi. Detta kommer vara mitt år och jag ska kämpa för att ta mig ur detta mörka hål som jag fallit in i. Jag ska ta mig mot toppen och jag ska börja må bättre. Så jag börjar året med att först hänga med mina närmaste kompisar förutom Anna då som tyckte hon sku fara till Indien
* Miss you honey *
Och sedan drog jag helt impulsivt iväg på en liten SpaResa. Ska se om jag kan få lite andra saker fixade här med medan jag ändå är här.
Kanske tar i klipper håre och skaffar några piercingar tills jag kommer hem.
-MyFolk'sWouldLoveIt~NoT-
But i don't really care anymore.. Men vi får se vart kvällen slutar. But Gotta go ,
cuz i have some shit 2 do <3
Om jag kommer tillbaka hit till rummet någålunda "tidigt" och int orkar
sova så slänger jag in några inlägg ännu.
Love You <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Klicka gärna på länken där jag tipsar om en sida där du kan tjäna pengar på din blogg!



http://gabriellaita.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html

2012-01-02 @ 20:35:43
URL: http://gabriellaita.blogg.se/



Postat av: Anonym

Nicee :)) vilket hotel??

2012-01-03 @ 12:09:35
URL: http://hello.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback