Finally Home!

khyllä. Nu e man äntligen hemma i min stora varma säng igen . <3  
underbar vecka och underbart veckoslut. Idag tog det en tid igen innan vi kom igång jag och älsklingen. Fyfan hur jag mådde i morse. But that's life and you only live once. Sedan när jag var i någålunda skick igen så blev det cruis en stund och sedan blev det slottsbacken som gällde. sedan blev det cruis igen och vi hamnade i Salo och där for vi ut och äta . Nom nom . Love you Boo Boo Bear <3 Sedan blev det Kimito och där blev det tv-spel undertiden vi väntade på Kenneth. Sedan blev det en lång väg hem i ösregnet. fuck vädret atm för det spöregnade så mycket att man inte ens såg vägen. Mysigt värre. <3
för tillfället sitter jag och ser på The walking dead och läser bloggar . skall snart ut på en sista Smoke och sedan blir det att försöka få sömn så jag inte sover bort hela dagen i morgon. mycket att göra med! Reda upp klädskåpet plus rensa lite från bokhyllorna och övriga ytor i rummet. Sedan skall designen ändras lite och sedan har jag massvis med kommentarer som kommit under veckoslutet och veckan som jag måste ta itu med. plus mycket mer. 

Men hoppas ina älskade läsare har haft en underbart veckoslut och hoppas att vädret har varit bättre än vad det varit här. Love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback