Godmorgon.

Yeah . kunde inte få sömn först efter 2 filmer så jag var vaken ännu 6 tiden inatt. Mitt ben är sjukt och varar så satan. och även en orsak till min dåliga sömn.  men men . nu skall jag hoppa i duschen och sedan dra till karis. Sedan blir det att komma hem igen  och bara ta det lugnt. Här för tillfället är det regn och blåst så bra väder är det inte. Men just nu skulle jag inte orka vara översocial med någon heller så det är bara bra att det är sånthär väder då. haha. 

Men nu måste jag kila iväg. Love you <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej, jag såg att du hade hunnit skicka frågan om bloglovin byte 2 gånger, tyvär så har jag inte kunnat svara har varit utommlands, men visst vore det kul med ett bloglovin byte säg till när du förljer mig så förljer jag dig sen!

2012-07-30 @ 13:33:43
URL: http://agnessneell.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback