Home Again!

Yeba, det var inte planerat med drog till Trollböle och sova inatt så bloggandet blev efter igen, Men inatt blir jag hemma och sova och skall försöka få in lite ett och annat inlägg åt er. Igår var det en awesome dag och kväll. Förde bilen till mekanikern, fick hjälpa till lite, Och skejtade på parkeringen resten av tiden. Sedan blev det att dra till Trollböle och vänta på Fredy, Sedan blev det roadtrip till Kyrkslätt. <3 Där plocka vi upp Sani Hani och cruisade runt i Kyrsälä hela kvällen. Var även via drive in McDonalds. Sedan blev det time 2 go home så vi börja komma mot Ekenäs igen. Så drog vi till Trollböle och låg och såg på tv där en stund. 

Idag så har det varit underbart väder med närmare 30 grader. Härligt att gå omkring i One Piece med när det är såhär varmt. Nu blir det att se någon film och aktivera sig med något vettigt haha.

Love you guys <3

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: tack så mycket! :)

Svar: vsg :)
Yuki Yoursic

2012-07-25 @ 15:07:39
URL: http://babustyle.blogg.se



Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D allt bra med dig idag? :D har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig då med ;P

Svar: tyvärr så är det inte bra med mig idag. Japp jag har twitter YukiYoursic heter jag där. shure lägger till dig när jag ser att du följer mig där.kram
Yuki Yoursic

2012-07-25 @ 16:11:25
URL: http://flizanlizan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback