I wanna sleep Forever!



Yeah, nu är kl snart 10, vaknade 7 tiden och har inte kunnat sova sen dess. Har vaknat under hela natten om och om igen och vet inte fan vad jag ska göra för att sluta gråta och börja tänka på nått annat.. Så nu i brist på annat tänker jag gå ut på en morgon tobak och sedan städar jag rummet. Ligger åtminstone inte bara här då och känner mig hjälplös. Som tur drar man till Kimito idag och träffar älsklingen och Kenneth. Hoppas dom kan få mig på lite bättre humör..
 
Godmorgon på er alla och Love you guys ! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

För en gångs skull förstår jag hur du känner!!
Och bilden ovanför känner jag mer än väl igen med själv i!=)

2012-07-28 @ 17:14:22
URL: http://sandralindroos.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback