Middle of The week

Yeah, nu var man hemma igen då, när jag vaknade hade Nicolina redan tydligen varit vaken när man kolla på bloggen haha. Sedan drog vi till stan och sedan blev det lojo som gällde. Där fick jag glasögonen fixade och sedan drog vi till Skejtparken där, Efter det var vi till Richard och se på kattungar , och jag får en kisse därifrån om jag vill . YEEY, vet bara int vad jag ska göra med allergin. men kissen va så söt <3 10 veckor gammla . Yuki was in love <3
 
Sedan kom jag hem och nu ligger jag och ser på American dad. ska snart börja
sova för i morgon har jag fullt upp igen . <3
Love you Guys <3
 
Kissa <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Okej :D
Jag blev nr.138 ^^
Ska på äventyrs bad :)
du då?

Svar: nice :D absolut ingenting haha :D
Yuki Yoursic

2012-07-05 @ 07:58:13
URL: http://foreeveermee.blogg.se/



Postat av: ann-sofie

svar; följer dig nu också :) jotack det är riktigt bra med mig, hur är det själv? :)

åh vilken söt kisse ^^

Svar: tack med mig är det bra :) görs?
Yuki Yoursic

2012-07-05 @ 09:36:44
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback