oh those nightmares..

Åter igen en natt med mardrömmar, drömmarna har följt mig flera veckor och jag märker på mig själv att jag inte får denn ro jag borde få. Är länge vaken om nätterna och blir bara tröttare och tröttare. Ännu till på köpet hamnar jag byta sängkläder igen eftersom jag dragit sönder lakanet i sömnen once again, andra lakanet denna vecka.. Men fuck the same..  
 
Nu är det en fin morgon ute Igen, underbar vecka på G i Finland haha.  skall gå ut och sola bara jag vaknat ordentligt, vill inte somna ute på gräsmattan.  Sedan skall jag till Älskade Bjärnå igen och efter det till Kimito . 
 
Hoppas ni har en bra , varm och solig dag <3
Love U.
 

Kommentarer
Postat av: therese

Hej, har startat en veckans blogg tävling och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

kram /therese

2012-07-05 @ 10:16:56
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback